ВИ ЩОДНЯ ВИТРАЧАЄТЕ БЮДЖЕТ НА РЕКЛАМУ, ЯКА НЕ ДАЄ РЕЗУЛЬТАТІВ. КОНКУРЕНТИ ОТРИМУЮТЬ КЛІЄНТІВ, А ВАШІ ОГОЛОШЕННЯ ПРОСТО "ЗЛИВАЮТЬ" КОШТИ

от лихо!
google ads "зливає гроші"

Чому я витрачаю кошти,
а заявок немає?

Чому конкуренти розвиваються, а мій бізнес стоіть на місці?

Що саме треба зробити, щоб налагодити потік клієнтів?

У вас виникають логічні питання:

Неефективна структура акаунту google ads

Немає рекламної стратегії просування

Реклама показується не тій аудиторії

Неправильно зроблено семантику

Питання рекламного бюджету

Рекламний акаунт
не оптимізовано

рідко буває, що інструмент взагалі
не працює. але, якщо google ads
"зливає кошти"
Скоріш за все справа в наступному:

Неефективна структура акаунту google ads

Немає рекламної стратегії просування

Реклама показується не тій аудиторії

Неправильно зроблено семантику

Питання рекламного бюджету

Рекламний акаунт
не оптимізовано

РІДКО БУВАЄ, ЩО ІНСТРУМЕНТ ВЗАГАЛІ НЕ ПРАЦЮЄ.
АЛЕ, ЯКЩО GOOGLE ADS "ЗЛИВАЄ КОШТИ",
СКОРІШ ЗА ВСЕ СПРАВА В НАСТУПНОМУ:

По-перше проаналізувати структуру акаунту google

Проаналізувати аудиторії та іх вартість

Проаналізувати пошукові запити від людей

Прорахувати ефективність на рівні ключових слів

Зробити аналіз на рівні
показів в геолокаціях

Проаналізувати конкурентів у видачі

як це виправити

Проект B2B сегменту;
Гео показу: вся Україна;
Попит на послугу практично круглий рік; стратегія просування: відсутня.

В цілому, клієнти є, але акаунт працює не стабільно, середня вартість за заявку за загальною статистистикою 525 UAH

Але в розрізі на всі кампанії
вартість доходить до
1662 UAH за конверсію.

Я проаналізував структуру акаунту, структуру пошукових кампаній та пошукові запити. Pезультат показав, що більшість запитів були "інформаційними", тобто у людей які заходили на сайт не було наміру одразу замовити послугу. Загалом це "клієнти інформаційного типу" і з ними треба будувати окрему стратегію. Стратегія "купи - або йди" тут не спрацює.

Після аудиту Google Ads з'явилась чітка інформація, скільки саме грошей неефективно витрачались і де саме.
Загальні витрати на пошукові кампанії: 56000 UAH;
Неефективні витрати: 22142 UAH.
Це 43,66% від всього рекламного бюджету, майже половина!

Якщо б з самого початку запуску було створено ефективну структуру, зроблено стратегію просування та оптимізацію, вартість заявки була би мінімум на 39,81% вигідніше.

один з прикладів аудиту google ads

Як забезпечити свій відділ продажу стабільним потоком клієнтів з Google та Meta Ads

Де саме у вас в акаунті "зливається" рекламний бюджет
та як це можна виправити

Як автоматизувати роботу рекламного акаунту Google Ads під бізнес цілі

на консультації ви дізнаєтесь:

я відкрутив $450 000 рекламного бюджету та залучив 250 000 + клієнтів за 2024 рік

я точно знаю, яка рекламна стратегія спрацює навіть з невеликим бюджетом

Показник оптимізації ключових
слів за оцінкою Google 10/10:

Запишіться на консультацію прямо зараз! кожен день з неефективною рекламою коштує вам грошей.
виправимо це разом!

Один з прикладів моїх запусків юридичних послуг:

ПРИКЛАД НАЛАШТУВАННЯ GOOGLE ADS ДЛЯ ПРОЕКТУ "ПОСЛУГИ ДОМАШНЬОГО МАЙСТРА

ОДНА З НАЙКРУТІШИХ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ, ЯКУ Я ЗАПУСКАВ - ЦЕ ПРОЕКТ З ПОШИВУ СПОРТИВНОГО ОДЯГУ НЕ ВЕЛИКИМ ОПТОМ:

Для цього проекту було розроблено комплексний маркетинг з просування. я створив 44 різні кампанії, які націлені на всі типи клієнтів - від "гарячих" яким треба тут і зараз, до людей, які тільки на стадії збору інформації про прослугу клієнта. Середня вартість заявки 161,71 грн.

Основні клієнти - це інтернет магазини, яким треба постійно поповнювати асортимент товаром. Завдяки комплексному маркетингу було створено стратегію, яка складалась з 2-х частин:
1) розробка простого landing page, де містяться картки товару та кнопка "запитати прайс".
2) налаштування реклами в гугл пошуку на основні ключові слова.
Щоб трафік був максимально релевантним, перед запуском кампанії ми зробили чистку трафіку.

Результат - 79 заявок за середньою ціною 8,56 грн. Рекламна кампанія пропрацювала 5 днів і потім її відключили, так як для пошиву одягу та подальшої співпраці отримали потрібну кількість клієнтів.

Для кожного з напрямків було створено окремі рекламні кампанії різних типів. Основна задача - залучати людей, у яких максимальна потреба у послузі, яку надає клієнт, та підвищити впізнаваність бренду

Результат: більше 39 500 заявок отримав мій клієнт.
Середня вартість заявки 94.8 грн.

декілька прикладів моїх налаштувань в google ads

Made on
Tilda